9:25 am - 9:55 am
Lance Weiler

(ENG) Story driven innovation

Too often stories are shaped and limited by the technology that is utilized to tell them. Platforms and formats are dictating the rules of engagement for audiences and creators. But where is the innovation? What are the steps to building new business models and tapping the potential of immersive forms of storytelling? Join Lance Weiler…

Speaker:
Lance Weiler
10:00 am - 10:30 am
claire

(ENG) Webseries: a new wave, study cases from France

Webseries are a real worldwide phenomenon, everywhere young authors and producers are launching webseries on internet, with freedom, energy, a strong culture of tv series, movies and internet content. Webseries festivals are blooming in all big cities to gather this new community of creators. While the money is still rare, and the quality unequal, the…

Speaker:
Claire Leproust
10:30 am - 10:45 am
Basia_Soltysinska

Potencjał wideo – jak skutecznie komunikować się w świecie YouTube

YouTube obchodzi właśnie swoje 10 urodziny. Jest trzecią najchętniej odwiedzaną stroną w Internecie. W Polsce korzysta z niej 16 milionów osób średnio spędzających na stronie 10-25 minut. Jak wykorzystać ten potencjał i skutecznie komunikować się na YouTube? O tym i nie tylko na przykładzie największej w Polsce sieci wielokanałowej (MCN) – LifeTube.…

10:50 am - 11:20 am
PontCouleur

(ENG) Innovate, create your future (wykład prowadzony przez Skype)

Francis Pisani will show images of innovators from around the world, tell their stories and try to extract what can be learned from his world tour of innovation. There is no magical potion, for sure, but some elements and attitudes can be found in successful and meaningful ventures from Nairobi do Bangalore and from Belgrade…

Speaker:
Francis Pisani
11:50 am - 12:15 am
portait_antoine_cayrol

How Virtual Reality will change the narration in a film

Virtual reality is the term used to describe a three-dimensional, computer generated environment which can be explored and interacted with by a person. That person becomes part of this virtual world or is immersed within this environment and whilst there, is able to manipulate objects or perform a series of actions, in a 360° space.…

Speaker:
Antoine Cayrol
12:20 am - 12:35 am
Patrycja_Rodzinska_zdejcie

Polish Gamers 2015 – najważniejsze dane dotyczące polskich graczy w pigułce

Stereotypy na temat graczy, jako zakompleksionych, pryszczatych nastolatków wciąż są bardzo mocne w powszechnej świadomości. Tymczasem II już edycja badań ilościowych realizowanych wspólnie przez Grupę Onet S.A., GRY-Online S.A. oraz Krakowski Park Technologiczny po raz kolejny udowadnia, że gracze to znacznie szersza grupa w praktycznie każdym ujęciu demograficznym. W trakcie prezentacji wybranych elementów badania Polish…

12:35 am - 1:05 pm
Aleksandra Przegalinska

Gamifikacja w Internecie Wszechrzeczy

W ostatnim czasie gamifikacja, czyli wykorzystanie mechaniki znanej np. z gier video do modyfikowania zachowań ludzi w sytuacjach niebędących grami coraz częściej staje się metodą aktywizacji użytkowników technologii, zwłaszcza zaś technologii ubieranych. Z drugiej strony, dynamicznie rozwija się internet przedmiotów, czy też internet rzeczy (Internet of Things – IoT), czyli środowisko identyfikowalnych przedmiotów, które mogą…

1:05 pm - 1:20 pm
unnamed

NInA: Żywe archiwa kultury. Online i offline

Wartość archiwum Narodowego Instytutu Audiowizualnego, zarówno stacjonarnego, jak i internetowego, nie opiera się wyłącznie na liczbie i jakości zdigitalizowanych utworów, lecz zależy od sposobu i zaangażowania, z jakim można z niego korzystać.…

1:20 pm - 2:05 pm
LDSwarsawlogo

(ENG) PANEL: Innowacje w mediach: projekty transmedialne, ich rola, przyszłość i sposoby finansowania

W ciągu ostatnich kilku lat obserwujemy znaczące zmiany w sposobie oglądania telewizji. Nowe  platformy  (telefony komórkowe, tablety) stają się tzw “drugim ekranem “, który coraz cześciej konsultujemy, czasami zastępując tradycyjną telewizję, a nowe technologie umożliwiają nam interakcje z widzami. Publiczność chce brać coraz bardziej aktywny udział w emisjach, wymieniać uwagi na temat uczestników, śledzić swych…

3:05 pm - 5:05 pm
Lance Weiler

(ENG) WORKSHOP: Design, storytelling, play and technology

Sherlock Holmes and the Internet of Things is staging a rapid prototyping / design workshop. Come join storytellers, game designers, hackers, and creatives to help shape an experience. Sherlock Holmes and the Internet of Things mixes storytelling play and technology to reimagine the world of Holmes. This workshop is free and open to a limited…

Speaker:
Lance Weiler
3:05 pm - 5:05 pm
Olga Gajdzinska

WORKSHOP: Google – Creative Skills for Innovations

Warsztat bazujący na innowacyjnej metodzie tworzenia nowych produktów i usług w oparciu o głębokie zrozumienie problemów i potrzeb użytkowników. Jego podstawy opracowane zostały w prestiżowej Szkole Projektowania w Stanford (d.school), zaś w Google wykorzystywany jest przez pracowników do kreatywnego rozwiązywania problemów napotykanych w codziennej pracy.…

3:05 pm - 5:05 pm
Wieslaw Kotecki

WORKSHOP: Use Lab – Human Experience – zaprojektuj sobie miasto

Na warsztatach “Human Experience – zaprojektuj sobie miasto” będziecie mieli okazję nauczyć się myśleć jak projektanci, będziecie mogli sami spróbować swoich sił w dziedzinie service design oraz dowiedzieć się jak korzystać z nowoczesnych technik projektowych, które użyte były podczas warsztatu “Service Design for a smarter Warsaw” na konferencji UX Poland.…

5:25 pm - 5:35 pm
Malina Wieczorek

Rola marketingu w projektach społecznych

Kampanie społeczne, a w nich łączenie międzysektorowe organizacji społecznych, biznesu i mediów. Udział wolontariuszy oraz tworzenie grup wsparcia w Internecie, rola konkursów – case study.…

Speaker:
Malina Wieczorek
5:35 pm - 6:15 pm
Krystian Cieslak

Pitch: Ifinity

Ifinity provide GEOS – Internet of Things platform connected to sensors. Together it creates digital grid, that is visible to the blind serving indoor navigation and contextual information at exact spots.…

5:35 pm - 6:15 pm
Pawel-harimata-1

PITCH: Harimata

Harimata: the first behaviour test that detects autism quickly and reliably in children as young as two with touch-based gameplay and a single outcome.…

5:35 pm - 6:15 pm
Michał Łuszczek

Pitch: Peeky, Akademia L. Koźmińskiego

Peeky, jest to aplikacja pozwalająca otrzymać dowolne, żądane treści z dowolnie wskazanego miejsca na świecie. Pozwala ona na odpowiedzenie na prośby znajdujące się w pobliżu (mogą to być prośby o informacje, zdjęcia czy filmiki), jak i zamieszczenie naszych pytań.…

5:35 pm - 6:15 pm
unnamed

Pitch: Plane.es

Opis projektu: Plan.es to Twój prywatny port lotniczy obsługujący globalny ruch papierowych samolotów z cennymi przesyłkami, na które oczekują inne porty na całym świecie. Jak to bywa z papierowymi maszynami, to czy dotrą one do celu zależy nie tylko od wysyłającego.…