Patrycja Rodzińska

Patrycja_Rodzinska_zdejcie

Head of Paid Products Department at Grupa Onet

Pracuje w Grupie Onet.pl SA od 2012 roku. Rozwijając m.in. biznes gamingowy zarówno w ramach Onetu oraz w Grupie Ringier Axel Springer (Polska, Czechy). Od 8 lat związana zawodowo z branżą gamingową i produktem freemium.

Członek Rady Programowej Digital Dragons – największej konferencji business to business dla branży growej w Polsce. Współautor raportu Polish Gamers Research.Specjalizuje się w rozwoju relacji biznesowych z partnerami międzynarodowymi, negocjacji struktury współpracy, tworzeniu i egzekucji strategii rozwoju produktu, dystrybucji i monetyzacji produktów freemium. Onet obecnie współpracuje z przeszło 40 producentami i dystrybutorami gier online. 90% to partnerzy zagraniczni m.in. z Niemiec, Korei Pd, Francji, Rosji, Szwecji, Chin, Holandii.

Speaker/Ekspert m.in. na :

  • Paris Games Week, Game Connection, Poland – game industry emerging market. Learn to Win.
  • Game Connection Europe
  • Digital Dragons 2015, 2014, 2013
  • CBE Polska, Konferencja “Rynek mobilnych usług dodanych i multimedialnych”.

Head of Paid Products Department at Grupa Onet

Head of Paid Products Department at Grupa Onet. Related to gaming industry since 8 years. At Grupa Onet responsible for creating the strategy of paid products, freemium gaming business across the Group (Onet.pl, Nk.pl).

Patrycja is specializing in Free2Play games, paid products monetization, product management, business development: worldwide contacts & deals; negotiating and deal structuring, payment solutions. Co-author of report “Polish Gamers Research” and member of the Advisory Board at Digital Dragons. Grupa Onet owns the leading Internet portal Onet.pl but also gaming platforms (gryonline.onet.pl), social platform (NK.pl) video on demand (VOD.pl), blogging and dating services (Sympatia.pl)