Bartosz Dobrowolski

Customer Success Director, Uselab

Bartosz Dobrowolski jest Customer Success Director w firmie Uselab gdzie odpowiada za budowę koncepcji i wizji rozwiązań. Kreuje, zmyśla, wymyśla, kombinuje, rysuje, psuje i naprawia.

Manager, trener biznesu, konsultant, prezenter. Absolwent kierunku User Experience Design, SWPS, Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego oraz Polsko- Japońskiej Wyższej Szkoły Technik Komputerowych. Swoje doświadczenia gromadził w projektach m.in. z takimi firmami jak Aegon, Polpharma, Narodowy Bank Polski, Unilever, Coca Cola, BZW BK, GE Money Bank, Citibank Handlowy, Jeronimo Martins, Polska Agencja Żeglugi Powietrznej, Wyborowa, Zelmer.

Jego głównym obszarem zainteresowania jest użyteczność oraz zarządzanie doświadczeniami użytkownika (User Experience) oraz projektowanie usług i tworzenie strategii Customer Experience. Wierzy, że użyteczność dotyczy absolutnie wszystkich dziedzin naszego życia i wychodzi daleko poza systemy komputerowe i świat wirtualny.

Mimo technicznego wykształcenia zdecydowanie wybiera pracę z ludźmi, kreowanie, wymyślanie, budowanie, przekazywanie wiedzy. Bartosz przeszkolił ponad 1500 osób w zakresie zarządzania, sprzedaży, prezentacji, wystąpień publicznych, użyteczności. Nie boi się kamery, świateł, mikrofonu, lubi prezentować, wyjaśniać, rozmawiać, biegać z psem i jeść kuchnię azjatycką.